ketvirtadienis, birželio 11, 2009

"Moonlight - Hydrangea"

Jau pernai vasarą nusižiūrėjau kada nors išsiuvinėti Nel Whatmore (Maia) paveikslą "Moonlight - Hydrangea". Ir pagaliau praeitą savaitę ryžausi jį siuvinėti...
Originalioje schemoje buvo nurodyti Anchor siūlai, bet aš konvertavausi į DMC siūlus. Dvi dienas siuvinėjau ir vis neapleido abejonės, kad vistik ne tokios spalvos. O kai dar kartą kelis kartus konvertavau vis kitais spalvų konverteriais ir kiekvienas vis pateikdavo skirtingas spalvas nusprendžiau, kad nerizikuosiu ir nusipirkau Anchor siūlų. Taigi, išardžiau tai ką buvau išsiuvinėjusi ir ramia širdimi pradėjau siuvinėjimą iš naujo...
Pasirinkau ne juodą medžiagą, o natūralios spalvos liną, nes nenoriu varginti akių.
"Moonligth - Hydrangea" ,Nel Whatmore, Maia. Zweigart linas Belfast (32), spalva natural.

9 komentarai:

  1. Žavūs hortenzijos žiedai! Labai graži pradžia!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Fantastiški žiedai :) Bus nuostabus darbas. Labai gražiai žiūrisi ant natūralaus lino, net gražiau nei ant juodo.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš tai iš tos pačios serijos aguonas buvau pradėjusi siuvinėti, bet pasirinkau natūralios spalvos liną, o ne jų siūlomą tokią truputį oranžinį... ir paskui labai nusivyliau besiuvinėdama, nes viena spalva praktiškai pasimetė ant natūralaus lino :/ tai taip ir užmečiau tą savo darbą :/

    Bet tau taip nebus :) ir darbas tikrai gražus

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai graži pradžia! Spalvoti žiedai tikrai gražiai atrodys ir ant natūralaus lino

    AtsakytiPanaikinti
  5. Man nėr gražiau kaip naturalaus lino, tokios žalios ir rausvos derinys:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Žinai, man atrodo, ant natūralaus lino dar gražiau atrodys nei ant juodo. Švelnesnis ir minkštesnis darbas bus :) Labai graži pradžia!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Dėkui visoms, su jūsų padrąsinimais dabar dar mažiau abejonių liko dėl lino spalvos :)

    AtsakytiPanaikinti